هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فرمایشات امام(قد) برای ریشه‌کنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی

فرمایشات امام(قد) برای ریشه‌کنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مرگ تدریجی استکبار جهانی و وقوع نزدیک ریشه‌کنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی، گفتند: امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری اتحاد دارد و همه بدانند که رژیم صهیونیستی در روزهای پایانی عمر خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، ۲۵فروردین در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کردند: با عنایت پروردگار متعال، امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری اتحاد دارد و با توکل به خداوند متعال، مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است.
معظم‌له با بیان اینکه امروز بر همه آزادی‌خواهان جهان به‌خصوص مسلمانان لازم است، با وحدت و یکپارچگی از این حرکت حمایت کنند، افزودند: همه بدانند رژیم صهیونیستی در روزهای پایانی عمر خود قرار گرفته و ان‌شاء‌‌الله فرمایش امام عزیز برای ریشه‌کنی این غده سرطانی محقق خواهد شد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: نظام اسلامی ایران با تکیه بر عنایت خداوند متعال و حمایت ملت شریف ایران مستحکم‌تر خواهد بود و با حفظ وحدت و خدمت بیشتر و حل مشکلات خصوصاً معیشت این مردم وفادار به اسلام و انقلاب، نقشه دشمنان علیه ملت خنثی خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه