هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مهمترین ویژگی طلاب حوزه‌های علمیه بی‌ادعایی در تدریس و تبلیغ است

آیت‌الله مروی

مهمترین ویژگی طلاب حوزه‌های علمیه بی‌ادعایی در تدریس و تبلیغ است

عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، خطاب به مدیران استانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، گفت: شما عزیزان در مسیر خدمت به سربازان مکتب امام صادق‌(ع) هستید و چه نعمتی از این بالاتر است؟! نباید طوری رفتار کنیم که خدایی ناکرده، دل یکی از این سربازان حضرت بشکند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله جواد مروی در سی و هفتمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با بیان جایگاه ویژه مکتب جعفری در میان مکاتب مختلف اسلامی و غیر‌اسلامی، خطاب به مدیران استانی مرکز خدمات، گفت: شما عزیزان در مسیر خدمت به سربازان مکتب امام صادق‌(ع) هستید و چه نعمتی از این بالاتر؟!
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه  افزود: یک زمانی که به اتفاق اعضای شورای‌عالی در محضر مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- بودیم، ایشان خدمت به سربازان حضرت حجت(عج) را مسئولیتی بزرگ توصیف کردند و آن را از سنگین‌ترین مسئولیت‌های موجود در کشور برشمردند.
عضو جامعه مدرسین ادامه داد: اگر خدمت به سربازان حضرت حجت(عج) این‌قدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- این‌گونه می‌فرمایند، شما نیز باید توجه داشته باشید که در چه مسیری گام برمی‌دارید.
وی افزود: ویژگی بسیار مهمی که حوزه‌های علمیه ما دارند، این است که شخصیت‌ها و طلبه‌های فاضل بی‌ادعا مشغول درس خواندن، آموزش، تبلیغ و... هستند و شما قطعاً با بسیاری از این افراد برخورد داشته‌اید.
 این استاد حوزه ‌علمیه قم گفت: گل‌های زیادی در حوزه‌های علمیه رویش کرده‌اند که پرچم خدمت به مکتب اهل‌بیت(ع) در دست این‌هاست. حال ببینید خدمت به اینها چقدر ارزش دارد؟ و انسان باید چقدر خداوند را بابت این نعمت شاکر باشد؟ نباید طوری رفتار کنیم که خدایی ناکرده، دل یکی از این سربازان حضرت بشکند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه