هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اجرای طرح تربیتی امین در ۲۴ هزار مدرسه سراسر کشور

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه خبر داد

اجرای طرح تربیتی امین در ۲۴ هزار مدرسه سراسر کشور

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح تربیتی امین، از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، در مراسم مبلغان و مبلغات طرح امین منطقه کاشان که در سالن شهدای پاسدار این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) در رساندن پیام خدا از هیچ‌کس نمی‌ترسیدند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه اهالی تبلیغ، امروز در بهترین شرایط آموزش و پرورش به کار تبلیغ مشغول می‌باشند، ادامه داد: آموزش و پرورش جایی است که ضمن انتقال معارف الهی، به دانش‌آموزان، می‌توان با اقشار جامعه ارتباط برقرار کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری، به تأثیرگذاری بسیار زیاد خانواده در فعالیت تبلیغی مبلغ اشاره کرد و با تقدیر از همراهی همسران مبلغان، گفت: مبلغ باید تبیین معارف دینی را ابتدا از درون خانواده خود آغاز کند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴ هزار مدرسه کشور تحت پوشش طرح تربیتی امین قرار داشتند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح تربیتی امین، از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه افزایش پیدا کرد.

ارسال دیدگاه